آرشیو اس ام اس شاخ و جک سالادی

منتخب جدیدترین و به روزترین اس ام اس و جوکها و مطالب بدرد بخور

آرشیو اس ام اس شاخ و جک سالادی

منتخب جدیدترین و به روزترین اس ام اس و جوکها و مطالب بدرد بخور

اس ام اس خفن برای استقلالی های تیغ



برنده بازی دربی کدام تیم است ؟

الف ) استقلال

ب ) پـَـَـ نــه پـَـَــــ پرسپولیس!

.

.

به نام خدایی که آبٍ آبی را آفرید تا ماهی قرمز زنده بماند.

استقلال رو عشقه

.

.

پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه ، زمینو پاک میکنن میگه هوا بارونیه

.

.

این روزها همه پرسپولیس رو گل باران میکنند ! شما چطور !!؟

.

.

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام

.

.

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه تیم ما کی قهرمان می شه؟ پیشگو یه کم به دستش و گوی جادوییش نگاه میکنه ، می گه والا من بیشتر از صد سال نمی تونم پیشگویی کنم!

.

.

آبی یعنی غرق در خوشحالیم / عشق می %

سالادی ترین وشاخ ترین جک های فوتبالی



به نظرم بهتره کارلوس کی روش این آهنگ امیر تتلو برای جام جهانی رو بده سرمربی آرژانتین بگه: ببین این وضع این ملته، دیگه خودت هرچی کرمته، هرچی صلاح میدونی، رحم کن!!!

.

.

 

پرسپولیس اگه تیم بود اسمشو میزاشتن استقلال !!!

.

.

آرژانتینو که میبریم ، نیجریه رو هم میزنیم ؛ بوسنی رو هم که زدیم !

تبریک میگم قهرمان شدیم ، اصلا به نظرم در اوج خداحافظى کنیم نریم برزیل …

.

.

آبرومندانه تر اینه که که روز بازی با آرژانتین ایران بگه درس دارم نمیام فوتبال بازی کنم!

.

.

خدایا در آفرینش انسانها کیفیت رو فدای کمیت نکن

کمتر خلق کن ، استقلالی خلق کن !

.

.

فضانوردان اعلام کردند که ۳چیز در زمین از ماه قابل رویت است :

۱دیوار چین

۲اهرام مصر

۳ – پرچم پرسپولیسیا که همیشه بالاس !!!

.

.

گوشه ای از افتخارات باشگاه پرسپولیس در آسیا :

Error 404 Not Found !!!

جدید ترین جک های سالادی وخفن خرداد 93



مشکل پدر و مادر من اینه که منو با موفق ترین بچه ى فامیل و خودشونو با بدبخت ترین پدر و مادر فامیل مقایسه میکنن!

.


مدت زمان دعوای من و مامانم: ۳۰ ثانیه. بعد دعوا و بلند بلند حرف زدن مامانم با خودش: ۵ ساعت!!!

.

.

مورد داشتیم دختره موبایلشو گم کرده سه شبانه روز گریه کرده ولی نه واسه گوشی دو میلیونیش، واسه اینکه Pou سه روزه غذا نخورده!

.

.

کانون خانواده ما خیلی گرمه !

یعنی تا میاد سرد بشه بابام کولرو خاموش میکنه …

.

.

امروز بالاخره تکلیف خودمو روشن کردم

لامصب عجب نوری داره ؟!!!

.

.

باقالی و ریواس هم اومدن ولی تو نیامدی ای نیمه گمشده گور به گور شده

خلاصه هرجای مسیری برگرد که دیگه نیازی بهت نیست !

.

.

من خیلی دلم میخواد برم برزیل بازیارو از نزدیک ببینم ولی حیف که درس و دانشگاه دارم !

مدیونید اگه فک کنید دلیل دیگه ای جز این داره …

اس ام اس سلامت وخفن امتحان خرداد93





اس ام اس سلامت وخفن امتحان خرداد93

 

 

 

 

 

وقتی که بعضی از اساتید در تصحیح اوراق امتحانی به خرج میدن ، فوق دکترای مغز و اعصاب توی عمل جراحی ضایعه مغزی مادرزادی به خرج نمیده !


.

.

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد ولی من بهش دست ندادم ضایع شد بیچاره !

فک کنم دیگه هیچوقت بهم دست نده ، خیلی ناراحت شد !

.

.

درس خواندن چیست؟

بهترین قرص خواب آور و آرامش بخش که با خواندن یک خط کاملا گیج شده و به خوابی عمیق فرو می روید . . . !

.

.

 

واقعاً این استادا از کجا می فهمن ما کجا رو بلد نیستیم همون رو سوال می دن ؟

.

.

 

ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ !

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ ! ﻧﻪ !

ﯾﻪ ﺩﻩ ؛ ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ

.

.

 

 

بابام رفته هویج خریده میگه عَقلت که ناقصه ، مغزتم که کار نمیکنه

بگیر این هویجو کوفت کن که حداقل چشمات برای تقلب کار کنه !

.

.

 

خارجی ها قبل از امتحان : موفق باشی

ایرانی ها قبل از امتحان : برسونی ها